خدافظ

  

الو 

....... 

آآآآآآ آآآآآم 

...... 

زنگ زدم بگم اینور دنیا هنوز یکی عاشقته...کلا 

زندگی می کنه باهات دیگه 

 

 

 

 

 

 

 

 

بدموقع زنگ زدم 

خوابی مثه اینکه 

 

 

 

 

چقد خوب که خوابی 

چقد خوب که برنمی داری 

 

...... 

از همه بهتر این که هستی 

 

اوووووم 

 

دیوونتم همین 

دیوونه 

ساده 

دیوونه 

نه تشبیهی 

نه استعاره ای 

نه از این مزخرفات 

یک کلمه 

دیوونه 

 

دوست دارم 

خدافظ 

 

 

dar sineam hamechiz mipalasad

arezuha
zakhmhaiam
dar negaham hamechiz roshd mikonad
fariad 

nakhonhaiam

_ surate jadidat koo?
_ khuneam maman!!!
_ daro beband sarma miad too
_ suratamo dadam kootah kardan
_ bebin dust dary, dastamo kootah kardam
_ kei arum migiri?
_daro beband sarma miad too 

 

 

من و تو و خاک

دلم می خواد جیغ بزنم کدوم گوری رفتی. تو کدوم گور خودتو تونستی انقدر خوب قایم کنی. کجا تونست انقدر سفت خاکت کنه. کی تونست تو رو انقدر خوب حبس کنه. دلم می خواد خوب جیغ بزنم. دلم می خواد خاک نگهت داره. تن وحشیت جایی نره.  دلم نمی خواد پا شم. دلم نمی خواد حتی پا شی. من و تو و خاک از ازل دوست بودم. نه؟