مرده شور blogsky رو ببرن

من از این page که بهترین templateش اینه متنفرم...من از این رنگ بدم میاد....

من یه رنگ فقط دوست دارم: سمین

 

چرا...هر دفعه می بینمت چشات خسته ترن!!

کهنه نمی شوم

چنان ابری می پوشانیم

نه من خسته می شوم، نه تو!

درها واااااای می کوبند

تلفنها زنگ می خورند

من از کار متنفرم.

از تک سرفه های "امدم تو"،

از زیر زیرکی نگاه کردن و هیزی مفرط ها متنفرم.

امروز هیچ کاری نمی کنم

نه دست بر پوست اتاقم می کشم

نه پرده را کیپ می کنم

صدایم را بر نمی آورم

دستهایم را مشت نمی کنم

جامدات نمی خورم

به بلوط هایت فکر نمی کنم

به جعبه پیتزایت فکر نمی کنم

به بادام هندی شیری فکر نمی کنم

گریه نمی کنم

چیزی نیست.....

به کسی که بلند می خندد

و به صدای اذان گوش نمی دهم

 تنها یک آهنگ گوش می دهم

آهنگی که اصلا دوست ندارم.

تا می شود فشارم را می اندازم

تا می توانم قوز می کنم

تا هر جا که بشود خیره می گردم.

من الان به هیچ چیز فکر نمی کنم

از این آدمها که دسته جمعی برای ناهار می روند

آنهایی که برای وضو از یک فرسخی آستینهایشان را بالا می زنند

با دمپایی

بی جوراب

راه می افتند

متنفرم

متنفرم

من از آنهایی که به رویم می آورند همه چیز را متنفرم:

عجب روی زمین می نشینی!

عجب از در پشت پیاده می شوی!

عجب عجب گوشت نمی خوری!

عجب با راه رفتن کتاب می خوانی!

من امروز متنفرم

من هر روز متنفرم

من امروز خسته نیستم

اصلا فکر نمی کنم

اصلا نمی دانم عق را چگونه می نویسند

.........

دلم برای هیچ کس تنگ نیست

نه حتی دستهای مادرم

نه حتی ملوسی سارا

نه گیسوان دخترم

.....

نه نه نکند نگران شوی

خنده ام می گیرد

نه

گریه نمی کنم

فقط به محالِ نگرانی تو خنده ام گرفت.

آقای محمد نیا، قلب پسر5 سالت خوب می شه؟

آقا جبار، بمیرم که مجبوری حتی جمعه ها از 4:30 راه بیفتی،

خانم سالمی، شوهر جوونت می میره؟

....

فکر نمی کنم

به پرده های نارنجی

تی شرت نارنجی

ملافه و لوستر نارنجی غبطه نمی خورم

کهنه نمی شوم،

دست من نیست

نفرینم کرده ای!

خسته نمی شوم

دست من نیست

آرزویم را کرده ای!

 

 

 

 

 

 

سطل آشغالی که می دانم.............

گلویم تلخ می خواهد بدود...............

می خواهد دم یک سطل آشغالی که می دانم کجاست پناه آورد.

دلم زمزمه ای کم دارد...دلم هزار چیز بزرگ کم دارد....و به هرز چیزهای کوچک تن می دهد...

سرم این وسط به دردش ادامه می دهد....سینه ام چنان حکومتی دموکراسی را از خنده می میرد.

تمام این حرفها خنده دار است، تنها در هر تکرار، رنجی نو دامن می گیرد

می دانم از کجاست.

 نمی دانم چگونه جمش کنم.

 

 

چقدر سختتر خواهد شد  که بگویم آرزویت را کردم

که به دستهایم چسبیده ای

که کوه هم دارد ریز ریز آب می شود

روی زبانم نشسته ای

و هر روز گونه ای نقاشیم می کنی که دیروز فراموش می شود

و چنان مصلوبم کرده ای

که بر هر کنجی می نگرم

چنیره زده ای

اشک می ریزی

چنان که چشمان ترک خورده ام به شگفتت آورد.

 

 

 

دروغ واضح صادق ترین رویا. . .

I just found it in my archive, have no idea whose conceptual work it

 is…..excuses to the artist.

 

می دانم مرده ام ولی نمی دانم کی. . .

شاید آن شب که بی رویا به خس خس افتادم

یا

آن روز که کلاغی پشت پنجره می گریست. . .

می دانم مرده ام

ولی نمی دانم کجا . . .

شاید در قفس خیس تختی کهنه

یا

زیر آن درختی که کرمهای ترد صورتی هرسش می کردند. . .

می دانم مرده ام

و می دانم چرا. . .

شاید از بی رحمی دلرحم ترین همراه

یا

دروغ واضح صادق ترین رویا. . .

Poem: Mahshid

 

movie, 23

" your sin will find you out one day"

numbers 32: 23

I started to watch it last night at 4:30, and couldn't pause till morning, it's an absloute

reddish movie, I just come up to recommend you to watch it

سال مرگ فروغ

باید برای روزنامه تسلیتی بفرستیم.................

بسیار بود

من کسی را می شناسد

که شبی گسترده

در چشمان همیشه اش خفته بود

دهانش پر شب

نفس هایش تاریک

و دستهایش بسیار بود.

دانیال

در خیابانهای سرد شب جز خداحافظ خداحافظ صدایی نست

ـ الان می رم انرژی بهت می دم...

خدافظ - خدافظ

خدافظ

خدافظ

سارا؟

بله؟

مرسی زنگ زدی

ـ خداحافظ - خدافظ

خدافظ

خدافظ

 

 

You're all I need

I'm the next step
Waiting in the wings
I'm an animal
Trapped in your car
I am all the days that you choose to ignore

You're all I need
You're all I need
I'm in the middle of your picture
Lying in the breeze

I am a moth
Who justs wants to share your light
I'm just an insect
Trying to get out of the dark
I will stick with you, because there are no others

You're all I need
You're all I need
I'm in the middle of your picture
Lying in the breeze

It's all wrong
It's all right
It's all wrong
It's all right
It's all wrong
It's all right
It's all wrong
It's all right
It's all wrong
It's all right

lyrics: Radiohead

Photo: Jhon

راهم بده ماریا! تاب کوچه را ندارم!

ماریا!

راهم بده!

 

می بینی؟

انگشتانم متشنج می فشرند

خرخره ی آهنی زنگ درت!

 

ماریا!

 

از مایاکوفسکی

عکس از مزدک شادکام