آهای اقا......اتوبوس- اتوبوس- stop- stop- it's damn freezing outside اقا ممنون .... امروز کمی هوا گرمتر شده. نمی دونم چرا سردمه...اقا اون گنجشک. دیدی پرید. اقا گنجشکا اینجا زیاد رفت و امد دارن؟ اقا یه خونه تو این محله سراغ دارین؟ نه نه نه بابا دارم. اما اینجا گنجشک داره آخه می دونید.....ا ا ا ا ا اقا چند تا برگ دیدم دیروز می تونستن خشک نشن. اقا بلد بودن تا بهار دووم بیارن. اقا ببین صورتم چی شده؟ نه بابا این که چیزی نیست. ا خانوم جون با اینهمه بند و بساط و لاعلاجی چه قشنگ می خندی. میشه یه عکس بگیرم؟ نه خانوم نه عزیز نه بابا ........ بذارین فقط یه ذره گریه کنم. یه دستمال بدین. اهان اون مغازه داره؟ ok, I thought u may have one, I all forgot about u ought to buy everything here......اقا نگه دار...اقا stop دماغم کثیفه I NEED A TISSUE بابا اون لامسبو نگه دار.....hello gorgeous, o, hi....کشش میان اگزیستانسیالیسم همیشه بوده...در ابتدا که با کی یه که گارد شورع میشه که به شدت مذهبی بوده و یه مدت کشیش بوده و بعد فکر کن فک کن که به نیچه ختم میشه بعد وصل میشه به تمبون هایدگر و بابا دم این اگزیستانسیالیسم گرم....همه رو ...کرده. به هر حال که من همه رو می پسندم و از همه بیشتر رنجهای بی پایان خط خطی کی یر که گارد. نه اقا i need a tissue & a VICEROY...وای بابا ID رو ول کن


سلام ای صبح

سلام ای زیبای متعالی

سیاه در قیر ملزم تختم

جاری در نیاز به قبر به زیر خاک رفتن


اتووبوس خلوت بود. مثل همیشه. skytrain خلوت تر. یه پیرزن داشت می گفت دم کریسمس خیابونا شلوغ شده و من کلا از خونه تا اینجا 8 تا ماشین دیده بودم. دختر کناریش اصلا حوصله نداشت. به کیسه اش نگاه کرد که کاهو خریده بود و باید شامو باهاش سر میکرد. تو سرم یه کرم هی وول می خورد. دیشب دم خونه دم ورودی یه کلاغ مرده بود. تولد خواهرم نبودم.


باز هم سلام ای شب

ای تمام تلخ تلخ آه هایم


یهو پا میشی سرت خالیه. از راست به بعد جیغ. از چپ سکوت. وزوزی به غایت سمج.


خب خب خب ساعت 11 شد. ایران چه خبر بود. وای چه خوب بود. کم کم دوش می گرفتم و پیاده راه میفتادم سمت گروه. تو راه فکر می کردم. نمی دونم چرا همیشه قید واجب بود پیاده روی به گروه. همیشه آدم خیانت میکنه به ذهنش. همزمان بدبختو عادت میده به هزاران ارتباط. من فکر می کنم هر کسی در ارتباط خودش با خودش فاحشه ست. من معتقدم فاحشگی هر چیزی می تونه باشه جز بحث جنسی. این اتوبوس هم که کشت ما رو. اقا من royal park  پیاده میشماااا. وای مشنگن همه اینجا. ولش کن بذار ببینم google map  چی میگه. پشت اون چراغ اگه سبز شه، اگه سبز شه (نه- نه همین جا وامیستی با من تحمل می کنی- نیگا- نیگا) هیچکس نیست بخوادت- دلتنگ شه و بشه باور کرد که اینطوریه اگه هم هست. اتوبوس راه افتاد. همین جا واستا....so long to royal park

it doesn't matter, i need to fall off

....................