Omid Deilami












امید دیلمی....


کاردانی گرافیک



۱۴ تیر ۵۷



http://www.akkasee.com/users/24947/



هیچ نظر ارسالی


هیچ علاقه مندی




گاهی عکس هایش اگزبف ندارن و من برای اینکه انگشت به سمتم نگیرن تو فروم کاربرای طلایی منتخبش نمی کنم




این ادم دیوانه ست

فکر کنم مرده



البته این احساسو به شهرام شیدایی هم داشتم و وقتی ایمیلشو گرفتم از جایی و نوشتم براش که آقا شما مردین جواب داد که من شما را نمی شناسم اما باید جوان باشید و دیوانه.... حالا شهرام شیدایی مرده میگن مرده واسه من از اول مرده بود. مثل خودم... ماها نمی تونیم زنده باشیم محاله. شهرام که مرد من اینجا بودم و تو هیچ مراسمی نبودم. حالم بد نشد یه بدی هر روزه بود. همه مرتب حالمو می پرسیدن و این از همه چی بدتر بود. الان تقریبا چند ماهی میشه که مرده من درکی ندارم. فقط دلم تنگ میشه. یه خلا- یه دل خالی- یه جمجمه خالی.... همه چی خالی.... دلم می خواد یه بار یه دل سیر بنویسم. مردم انقد مردشو این ور اون ور کشیدم....

خلاصه که حس می کنم امید دیلمی نامی وجود نداره. عکساش اینو می گه کاری به چهاردیواری وجودش ندارم.

یه بار سولماز قد.... فامیلیشو یادم نیست ایمیل زد که از کارای من می ترسه چیزایی رو یادش میارم که نباید. چیزایی که می خواد نبینه... درکش می کنم. حالا من نسبت به کارای این موجود این نظرو دارم.... کاراشوووووو.... حتما میدونه چه می کنه. نمیشه که ندونه و الا لنگ میزد یه جا. اینو حتی اکه یه کامنت واسه کسی گذاشته بود نمی گفتم....




امید دیلمی و یکدست و یکرنگ و یکنفس مرگ...... دیوانه ام کرد